Search this Blog

Tuesday, April 6, 2010

人格分裂症

今早發生了一件趣事,發現了我的第二個人格…

角色設定:M=我 ,T=我的女友

T: 起身啦BB!
M: (望一望T) 做咩呀? ZZZZZZZZZZ (再回到夢鄉)
T: (心想叫得你當然係要準備返學啦 =.=) 起身啦…夠鐘啦…7點喇
M: 做咩呀? ZZZZZZZZZZ (再回到夢鄉)
T: 7點喇,要返學呀!
M: ……ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ
T: 你係唔係唔想返學呀?
M: ZZZZZZZZZZ
T: 喂!係唔係唔返學呀?
M: (點頭)

之後 T 就準備自己返學~但係T沒有M嘅屋企鎖匙只好拿起 M嘅鎖匙去到床前
T: BB,我可唔可以拎你既鎖匙返學呀?
M: (望一望T之後點頭)
T: 咁依3條邊一條先係呢?
M: (又望一望T……ZZZZZZZZZZ…再回到夢鄉)
T: 喂~ 邊一條先係呀?
M: (再望一望, 然後由被中伸出一隻手指指向屋企鎖匙。之後又再ZZZZZZZZZZ…再回到夢鄉)

大約11:15am, T 放學回到M家看見M還在睡覺, 所以T就走向M叫他起床.
T: 我放學返黎喇…
M: 哦…
T: 你記唔記得今早發日過咩事呀?
M: 咩事呀?
T告訴M之後
M: 有啲咁嘅事發生!? 我唔記得喎!

No comments:

Post a Comment