Search this Blog

Wednesday, July 21, 2010

代 Cult 1:80後 - 跟潮流紋上癮


■肩上梅花是兩年前生日朋友幫手紋,貫徹她愛花和線條的風格。

以前就話紋身是蠱惑仔專利,但近年明星效應,唔少少男少女、甚至專業人士都會紋番一兩個喺身上留念。而且紋身不再局限指定圖案, 80後紋身潮流是自己設計圖案自己話事,紋身搖身一變成潮流象徵。喂,你今日紋咗未呀?

記者:林佩婷
攝影:伍慶泉、楊錦文

主攻中國書法


■訪問期間在紋身的關小姐話從 facebook口碑找到 Joey,網上讚她細心,一個圖案傾好多次才拍板。

年紀輕輕的 Joey是行內少見的女紋身師,本身學設計、曾做化妝師的她,願望是將 Body Painting變成紋身永留作品,最後決定做一個紋身師,更到泰國、德國、瑞士等地拜師學藝,回港後以中國書法字體風格在紋身界中佔一席位。「本身畫畫都好鍾意柔和線條,去到歐洲啲師傅話中國風喺外國好吃香,呢句話啟發咗我利用中國書法技術去設計圖案,自成一格。」最初字體全由 Joey自己研發,後來索性搵個書法老師教,希望令自己字體設計更進一步。

開店四年, Joey和不少客人建立關係,更在香港打出名堂,但她說其實港人對紋身仍停留在以前的觀念,時至今日仍帶歧視,「喺外國好似新西蘭,紋身有文化傳統、歷史背景,啲人紋身紋到臉上都會有人尊重。但喺香港就有負面形象,好似我當年搵舖,人哋一聽開紋身店就話唔租;好辛苦租到舖,又唔俾你放啲相喺出面,住客又投訴啲相嚇人;甚至連申請銀行卡機都係唔批。」雖然受到白眼,但 Joey一點都沒放棄,最近目標就是希望到歐洲嘗試執業,甚至參加紋身展。


2.第一個試用淡色紋的唐卡,令顏料更貼皮膚,效果相當成功。


3.Joey對自己腿上紋身最滿意,由北京師傅用掃描手法紋出來。

一個紋身一個故事


4.09年全運會 BMX越野賽獲銅牌的 Alex,心口紋上父母和妹妹姓和名。

講起紋身潮流, Joey話 80年代仲好興蠱惑仔圖案,約十年前就吹起荊棘、近年 Old School同日式風,而且圖案都變細咗。無論外邊的風格如何變, Joey說最怕紋身好似倒模咁。「我唔想啲客求求其其揀個圖案就紋上身,當初揀中環開舖都係諗住客源係專業人士,佢哋諗到概念我再幫手設計。我唔想佢哋亂咁紋又後悔,之後要 Cover番仲麻煩。所以每次我都要傾好多次,一個圖分分鐘搞好耐,最長由傾談到完成試過一年半載都有。」正因如此,她每個客人的紋身都有個故事,「好似前排有個女仔搵我幫佢紋梅花,面積由背橫跨至手臂,作品講明用嚟參加比賽,我就幫佢設計咗中國風得嚟又 Modern嘅梅花。亦有次個客為咗紀念媽咪,請我喺背脊紋上爸爸寫的碑文,仲特登寫咗好幾十次,揀到最靚同佢紋。最有意義一次係幫因乳癌切咗乳頭的女士紋身,佢一路講一路喊,紋完後心情反而好咗好多,嗰刻我發現其實紋身唔單止係一種藝術,仲可以幫到人心靈。」


5.為紀念母親而在背上紋上碑文,令 Joey印象難忘。


6.客人要求紋的「男兒有淚不輕彈」。

鏟不走愛的紋身

廿多歲的攝影師阿謙身上只有兩個小小紋身,全和名字有關。「細細個就覺得紋身圖案好靚,終於喺 20歲走去紋,喺網上搵到呢個星好特別少人用,我本身叫 Vincent,星星由好多個 V組成,就一於紋咗佢。好多人話紋身好痛,但我覺得縫針仲痛。」到第二個紋身的故事就說來話長,「四年前剛同女友拍咗一年拖,一齊利用大家個英文名設計咗一款字體,最初女友只想用嚟做 Wallpaper,跟住我話不如紋上身,佢最初話唔好,不過見我紋咗佢又紋。」好景不常,拍咗五年拖最終分手,情人走咗但紋身猶在,其他人見到可能會覺礙眼,謙卻從來無諗過鏟走佢。「當初紋嗰陣無後悔,散咗都無。家個女朋友知道呢件事,最初無咩反應,不過半年後就話睇落有啲眼寃,可惜師傅話當初線條紋得太粗好難改,鏟走可能仲肉酸。」再問第日會否和現任女友來多個愛的紋身,他笑笑口話唔會喇!


■ Jodic話最初想學紋身但無門路,機緣巧合在 Joey店工作拜師成功,現主攻 Dark Side風格。


■以前的公司老細較傳統,怕影響工作所以將紋身收收埋埋。


■這粒星星他上網找了很久,線條靚少人用,而且是由 V字組合而成。


■和舊女友名字合併愛的紋身,他說沒後悔,只是現任女友笑說嫌眼寃。


7.自家設計的骷髏頭,一邊天使一邊魔鬼翅膀,對比強烈。


8.熱愛 Dark Side風格的 Jodic,模仿 H.R.Giger的畫作,希望有日能作紋身圖案。


9.客人要求要超真實的 Poppy Flower, Jodic搵咗好多相先做成,仿真度極高。


10.將人像線條修改,令它看起來像個面具。

紋上骷髏念亡師


■ Dick近排熱愛抽象風,最新想喺頸度紋抽象燕子,正在搵法國紋身師傅幫他設計。

單看 Dick周身紋身周身環,普通人一定會以為他是蠱惑仔或不好惹,其實他本身說話溫吞,性格不慍不火,紋上癮全因覺得靚並唔係諗住威。 16歲開始第一個紋身,從此欲罷不能,身上大大細細約十個紋身,一向沒甚麼編排,風格並不統一。「嗰陣圖案唔係咁多有得揀,有啲衝動紋完後唔滿意,之後就要 Cover番佢。」他說舊時已有兩三個 Cover咗但有些圖案太大覆蓋唔到,對紋身完全無悔的他,最後悔是揀錯圖案。

被人紋得多自然想學,四年前他拜幫他紋身的人做師傅,希望畀多條路自己行。學習時候找朋友做實驗品,最搞笑是功夫未到家,紋到甩晒色要師傅打救。他右手臂的骨頭紋身就是為了懷念第一個師傅。「上年師傅因為吸毒去世,為咗紀念佢,我親自畫個骷髏頭,因為骷髏代表死亡。」

改圖案最滿足


11.右手臂的骷髏頭是用來紀念吸毒去世的第一位紋身師傅。

之後 Dick搵到第二個師傅繼續學,終於在一年前選擇筲箕灣平民化商場開店,貪其租平。現時一個月平均有 15-20個客人,估唔到四成是師奶,「試過有啲太太買完餸拎埋入嚟就話要紋身,大部份都係話要紋蝴蝶,其次係花。更厲害有次個媽咪拖住幾歲大嘅女入嚟都係紋蝴蝶,每到呢個時候,我就會問佢哋係咪諗清楚,因為驚佢哋衝動走入嚟後悔。」他說千萬別看輕師奶,原來她們比年輕人更忍得痛。 Dick笑說曾有兩個後生仔入來紋身,點知一見血就面青青想嘔,好彩最後紋得晒。不過相比幫人紋身,他說幫人修改更有挑戰性。「個客都係因為唔滿意先想改,咁喺有限制情況下幫人改得成,滿足感大過就咁幫人紋。」講到尾, Dick還是想在中環開店。

12+13.熱愛槍的他,在手上和肚上紋上自己設計的槍枝圖案。


12


13


14.女仔客人最愛紋花朵圖案。


15.客人請 Dick將本身的花作修改,他設計了巨型骷髏圖案,非常成功,都算是最滿意作品。

星之紋身

Joey開業四年,同樣有幫明星紋身,例如幫盧巧音在手腕紋上手帶。但 Joey說有時都怕明星效應帶來跟風,好像之後有人想將 Candy紋身照抄上身,她就委婉地拒絕了對方。

No comments:

Post a Comment