Search this Blog

Monday, August 2, 2010

曼谷酒店不景

泰國旅遊業不景,遊客人數下降,令酒店業經營困難,各大酒店唯有將房租減價,吸引遊客。在咁嘅情況下,位於市中心嘅五星酒店,一旦加入減價行列,就特別有吸引力,好似四季酒店,就成為香港客熱門之選,買國泰航空旅遊套餐(酒店加機票)之中,四季酒店最快滿座,就正如 Zecha先生以前計算之內。呢日左丁山正在四季吃早餐之際,馬主 N來電:「喂,練馬師 T與練馬師 N兩夫婦四人已在曼谷,你不如搵佢地傾吓隻新馬!」

又有咁啱嘅,打電話搵到練馬師 T,問佢住在邊間酒店,原來係四季隔籬嘅 Courtyard Marriott(隔半條街),點解唔住四季?哦, CX套餐之中嘅四季冇法子訂得到,唯有退而求其次!既然住得咁近,不如相約吃餐晚飯,左丁山作主,就去咗 Zanotti,一行人食到飽一飽,兩位練馬師及佢地太太係第一次到 Zanotti,吃到搖頭擺腦,讚不絕口,但又即刻憂愁:「下次我地兩個人嚟,怎麼辦?食完咁正熱 麪包,吃過頭盤,已經飽咯喎,兩個人點樣食得晒一客 parma ham cheese pizza?」呢樣的確係大問題,幾個人叫幾樣嘢,分開嚟食,已經幾乎食唔晒,兩個人的確唔知食乜嘢好!

曼谷繁忙時間,塞車驚人,從四季去 Zanotti,晚上十時後,乘車七分鐘可達,但在六時半呢,我地坐的士坐足四十五分鐘,的士在路上行不得也哥哥,非身處其境,不能置信,司機冇晒符。日間時候,左丁山乘的士,又係塞到面無人色,司機識講幾句英文,呻到樹葉都落,一時八卦心起,問佢支持紅衫定係黃衫?司機話:「我支持有飯俾我食嘅衫,我地泰國人早已認為做官不貪,天誅地滅,邊個上場,照貪無誤,以前嗰位好貪,但我地有工做,有飯食,幾 happy!現在呢個政權一樣咁貪,但我地人民冇工做,冇飯食,個心又唔 happy!其他唔講嘞。」今年上半年,泰國酒店入住率平均係 51%,比去年同期好咗兩個百分點,本來唔錯,但紅衫軍示威之後,加上最近嘅爆炸案令下半年酒店訂房率下滑,都唔知幾時至會復甦,酒店只會裁員,唔敢請人,難怪不少曼谷人感覺難以 happy!

(左丁山)2010年08月02日

No comments:

Post a Comment